دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

مشعل گازی صنعتی

مشعل گازی وسیله ای است که با سوزاندن گاز از طریق یک روش واکنش شیمیایی انرژی گرما را تبدیل می کند – یعنی هوا و سوخت از طریق یک دستگاه پیش مخلوط با نسبت مناسب مخلوط می شوند تا کاملاً بسوزند! پروژه های گرمایش صنعتی تقاضای مشعل های گازی را ایجاد کرده اند.

مشعل های صنعتی در زمینه های مختلف صنعتی مانند منسوجات ، دیگ آبگرم ، سیمان ، کارخانه های اختلاط آسفالت ، مهندسی مکانیک و ساخت و سازهای سنگین مورد نیاز است.

تولید کنندگان مشعل های گاز طبیعی مشعل هایی با کیفیت بالا برای شما ایجاد می کنند. ما مدل های مختلف و مشعل های مختلف سوختی داریم ، مانند مشعل LPG ، مشعل گاز ، مشعل روغن و …!


ما بعنوان تولیدکنندگان گاز سوز در چین می دانیم که این اجزا parts جز integ لاینفک فرآیندهای احتراق صنعتی هستند. مشعل صنعتی ما از اجزای اصلی وارداتی استفاده می کنند … ما می توانیم از منابع ، فناوری ها و نیروی کار دلخواه استفاده کنیم تا محصولات با کیفیت بالا را به مشتریان ارائه دهیم.
ما یک تیم 20 ساله باتجربه ، سازنده های مبتکر و کارآمد مشعل گاز هستیم.

درست از ایده پردازی فرآیند ساخت و ایجاد طرح ها تا ارائه محصول نهایی ، ما پشتیبانی حرفه ای را در کل پروژه گسترش خواهیم داد. مشعل های گاز و سوخت نقش مهمی در فرآیند احتراق صنعتی دارند.

ما یک تیم 20 ساله باتجربه ، سازنده های مبتکر و کارآمد مشعل گاز هستیم. درست از ایده پردازی فرآیند ساخت و ایجاد طرح ها تا ارائه محصول نهایی ، ما پشتیبانی حرفه ای را در کل پروژه گسترش خواهیم داد.

مشعل های گاز و سوخت نقش مهمی در فرآیند احتراق صنعتی دارند.
آنها فراتر از ابزار هستند و برای انجام بسیاری از عملیات صنعتی بسیار مهم هستند. کاملاً طبیعی ، شما به مشعلهای با کیفیت بالا و متعلق به بالاترین استانداردهای کیفیت نیاز خواهید داشت. در اینجا برخی مشخصات وجود دارد که شما را وادار به انتخاب مشعل های گازی صنعتی می کند

     بلوک دوتایی و تک انعطاف پذیری بی نظیر
     احتراق مectiveثر و کامل CNG ، LPG و PNG
     مناسب برای احتراق مداوم و عملیات پشت به پشت
     ظرفیت خروجی بالا با کاهش صفر
     کاملاً خودکار با عملکرد چند مرحله ای
     به راحتی قابل نصب و استفاده آسان است
     ابعاد جمع و جور و استراتژیک

صرف نظر از نیاز احتراق ، می توانید مشعل های سوخت ما را انتخاب کنید. ما آنها را به گونه ای تولید می کنیم که متناسب با نیازهای مختلف صنعتی باشد.
شرح مشعل های گازی دو مرحله ای ، تعدیل کننده:
1. مشعل با گاز.
2. دو مرحله ای کشویی / تعدیل کار.
3. مخلوط کردن گاز و هوا در لوله انفجار.
4- امکان بدست آوردن مقادیر احتراق بهینه از طریق تنظیم هوای احتراق و لوله انفجاری.
5. اتصال لولا ، می تواند به طور طبیعی باز شود.
6. تعمیر و نگهداری با این واقعیت تسهیل می شود که می توان واحد اتمی را بدون نیاز به حذف مشعل از دیگ بخار حذف کرد.
7. تنظیم دو جریان حداقل و حداکثر جریان هوا برای مرحله اول و دوم با استفاده از سرو موتور موتور با بستن مکث درب برای جلوگیری از پراکندگی گرما در دود.
8. کشویی / تعدیل موتور سروو که با بادامک ثابت شده است می تواند مصرف سوخت و هوا را تنظیم کند.
9. یک فلنج و یک مهر و موم عایق برای بستن دیگ آبگرم. 10. ورودی هوای احتراق با دستگاه تنظیم جریان هوا .11. فلنج اتصال شوفاژ کشویی برای انطباق با برآمدگی سر از انواع دیگ های بخار.
12. موتور الکتریکی سه فاز برای کارکردن فن.
13. بررسی حضور شعله توسط الکترود یونیزاسیون.
14. درجه حفاظت از گیاهان الکتریکی IP40.

مشاهده لیست قیمت انواع مشعل گازی در لینک روبرو : مشعل